четвъртък, 29 декември 2011 г.

Подаръци от Русия




Това са подаръците ми от една дама от Липецк - Ольга - Folia. Толкова изящна изработка на панела и особено на иглениците от Фаби Райли, не бях виждала. Много се зарадвах на мънистата и лентите, имам намерение да усвоя и двете техники по-подробно. Книгите, които получих направо ме докараха в екстаз, любимата ми Джейн Остин и кулинарна енциклопедия. Въобще Ольга се беше постарала да ми подари всичко , което желаех да имам. По традиция си разменяхме и магнити за хладилника, имам вече няколко и мисля да продължа с колекционирането им. Въобще приготвянето и получаването на подаръци за напълно непознат човек, с когото само се познавате в интернет се оказа такова приятно нещо. Може в близките години да се пробвам пак.

Няма коментари:

Публикуване на коментар